Sziasztok én még új vagyok itt ezért a kezdetleges nehézségekért elnézést kérek. De kezdjünk is bele..

Többen találkozhattatok azzal a hibával hogy a játék telepítés után azt írja ki hogy "Nincs elég használható memória"

A "Nincs elég használható memória!" probléma megoldása: Írd be a billentyűzetbe: *#6984125*# . A szerviz menüben válaszd az: Internals-t (A kód: *#9072641*#) 3. Ott menj bele a Storage Settingsbe majd válaszd az Update Java DB-t.  Ha nem jó elsőre, akkor csináld meg még egyszer az összes lépést!!
FIGYELEM! Ne nyomj el semmit, mert az kárt tehet a telefonban!!!

Már több ismerősöm találkozott a következő problémával. Telepíteni akarta a játékot és a telefon kiírta hogy:
"Nem támogatott fájltípus"

A "Nem támogatott fájltípus" hiba megoldása:
A számítógépeden készíts egy új szöveges dokumentumot(.txt) a következő szöveggel:

<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UDF-8">
</head>
<body>
<h1>
<p><a href="Valami.jar"><font size="5">Telepítés megkezdéséhez bökj ide kétszer!</a></p>
</h1>
</body>
</html>

A Valami.jar helyébe írd be annak a játéknak a nevét, amit felakarsz telepíteni és mentsd el. (fontos hogy a .jar kiterjesztést is írd utána)
Utána a pl:Total  Commander-ben keresd meg ezt a szöveges dokumentumot és nevezd át .txt kiterjesztést HTML-re.(azt hiszem F6 ot kell nyomni)
Ha megvagy akkor a játékot és ezt a .HTML fájlt másold fel a telefonra,
egy helyre(ne külön mappába hanem egy mappába).
Ezek után ráböksz a .HTML fájlra és az internetböngészőben lesz egy kék felirat, arra ráböksz kétszer
és már indul is a letöltés. A telefonodról nem vesz le pénzt, mert a telefonról tölti be az adatokat.
Ugyan olyan, mint a widget telepítésnél.
Összességében ennyi lenne, de előfordulhat, hogy valakinek még ez sem segít sajnos, de a jó hír az, hogy
ez a telepítés működik a telefonok nagy részén.

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovecs2d.blog.hu/api/trackback/id/tr554084918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

richee14 2012.02.11. 09:24:32

nekem újra indul tölle a telefon...

hunter889 2012.02.11. 12:21:21

@richee14: Próbáld meg még egyszer:)Vagy vedd ki az aksit pár másodpercre majd próbáld újra

Micskod 2012.02.12. 09:29:38

nekem a A "Nem támogatott fájltípus" hiba megoldásaˇ résznél mindent jól meg csináltam de azt írja ki hogy a fálj nem egyezik
mit ronthattam el?

hunter889 2012.02.12. 10:47:13

@Micskod: a játék nevét pontosan írtad le .jar kiterjesztéssel a végén?:) Pl:. Márió.jar ... ha nem megy akkor küldd el a játékot és azt a HTML fájlt amit csináltál a hunter889@freemail.hu címre és megnézem mi a hiba, aztán javítva visszaküldöm:)

hunter889 2012.02.12. 16:54:55

@Micskod: próbáltam elküldeni de gond van a freemail-el..

Micskod 2012.02.12. 18:00:01

@hunter889: nekem is gondot írt ki de amikor az e-mail címből másoltam az eredeti mellé és <> ezeket tettem a másolat elejére és végére egyből jó volt:)
ja és külön kellet küldenem:)

Micskod 2012.02.13. 08:50:26

@Micskod: ennek így kellene kb. kinéznie: feladó: név <email cím>
címzett: email <email>

Micskod 2012.02.13. 19:17:18

de szerintem a legegyszerűbb az lenne ha felvennél msn-re és azon küldenéd át
címem: micskodani@hotmail.com

hunter889 2012.02.14. 21:35:28

@Micskod: Igen. Az a hiba hogy APK file-t írtad át jar-ba. És ez nem így működik:D
süti beállítások módosítása